Shopping igår

Jaha, då fick jag äntligen med mig mamsen till Lkpg. Inhandlade det jag tänkt göra, och är stolt över mig att jag inte handlade utöver det.
Eller, jag köpte ju en skjortklänning som inte var tänkt, men den va så gudomligt snygg så kunde inte låta bli. Och jag tar den istället för en annan av de klänningar jag tittat på.

Det blev i alla fall den bruna skinnjackan, de svarta sandalett skorna, den grå "gladiator" klänningen och den cerisea skjortklänningen.

Innan vi shoppade stannade jag och mamsen till på MAX och åt oss ett mål mat. Eller jag tog bara ett minimeal med lyxshake. Typ smoothie, fasen va gott det var!






Kommentarer

Var vänlig och lämna namn, det blir så mycket roligare att läsa då!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



DAGENS NAMN


UNIKA BESÖKARE
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

NEDRÄKNING
Dagar till Nyår
Dagar till min födelsedag
Dagar till skolstart
Dagar till 17 månader<3
Dagar till nästa APU-period