Shoppat

Då var man på stan igår och införskaffade sig två par skor.
Har varit jäkla sugen på ett par gladiatorsandaler enda sen förra sommarn, men har aldrig blivit att man köpt något par.
Men nu på sistone har jag sprungit i varenda skoaffär och letat, men inte ett jäkla par har passat mina jävla cpfötter. (Hoppas jag får operera bort dem där jäkla knölarna snart. Blir så förbannad!!!!)
Men nu hittade jag iaf 1 par som passade någorlunda bra faktiskt, jag blev så överlycklig när jag testade dem och dem satt bra. Lyckorus i hela kroppen, haha ;)
Sen kom jag och mamma med en bra deal. Hon betalar gladiatorsandalerna om jag har dem som avslutningsskor. Det blir nice :)

Sen kände jag att jag behövde ett par nya tygskor nu till våren, så jag kan skrota mina gamla snuskisar som börjar bli skitiga.

Båda sko-paren kommer från DinSKo
Slänger in bilder, ni får ha det gött, puss!

399 kronor

249 kronor


Kommentarer
Postat av: kajsa

fina skor ! :D

2009-05-23 @ 23:11:44
URL: http://kajsapa.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej!

Jätte fin blogg :D

Kram Amanda

2009-05-24 @ 11:05:07
URL: http://amandaassnarberg.blogg.se/

Var vänlig och lämna namn, det blir så mycket roligare att läsa då!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



DAGENS NAMN


UNIKA BESÖKARE
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

NEDRÄKNING
Dagar till Nyår
Dagar till min födelsedag
Dagar till skolstart
Dagar till 17 månader<3
Dagar till nästa APU-period