Ni vill veta!

Jahapp. Nu har det gått några dagar sen jag skrev sist och jag vill bara berätta att jag har gett min dator till min lillebror, så nu finns det ingen dator på mitt rum längre. Vilket känns ganska skönt faktikst.
Sen har jag utvecklingssamtal imorgon, får väl inte reda på något speciellt där skulle jag tro.
- Både tisdag och onsdag åker min klass iväg till Lkpg. Ena dagen för att gå på rättegångar och andra dagen för att gå på någon mässa.

Att tillägga är också att jag fyller på onsdag! Så grattis till mig.

Ha en bra dag. pöss

Kommentarer
Postat av: Grosella

HEj fin blogg =)ska vi prenumerera på varandras bloggar på bloglovin ?

2009-05-11 @ 19:14:05
URL: http://metrobloggen.se/grosella

Var vänlig och lämna namn, det blir så mycket roligare att läsa då!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



DAGENS NAMN


UNIKA BESÖKARE
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

NEDRÄKNING
Dagar till Nyår
Dagar till min födelsedag
Dagar till skolstart
Dagar till 17 månader<3
Dagar till nästa APU-period