Inaktiv, jag vet!

Nu har det blivit väldigt mycket inaktivt på sista tiden. Jag har varken ork eller tid att skriva.
Men nu tänkte jag i alla fall gå in och tala om för er som läser att min engelskagrupp har Engelska Nationella imorgon. Läs- och hör-delarna! Så jag hängde med mormor efter skolan och köpte lite smått & gott att knapra på under den långa tiden man ska sitta vid bänkarna.
Det blev en "Mer festis" Guanabana Pineapple, som är favvisen och sen plockade jag på mig en påse Exotic snacks med bara massa yoghurt doppade saker och rostade solrosfrön. MUMS


Ha en bra dag.
Ska försöka fixa ny design snart. Och vet att du väntar på din Mathiii, jag ska fixa!

Kommentarer
Postat av: matheew

lugna puckar jennie:)

klarar mig ett tag till men inte allt för länge ;)

pusssssssssss

2009-05-06 @ 18:43:28
URL: http://mathildaceciliastrom.blogg.se/

Var vänlig och lämna namn, det blir så mycket roligare att läsa då!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



DAGENS NAMN


UNIKA BESÖKARE
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

NEDRÄKNING
Dagar till Nyår
Dagar till min födelsedag
Dagar till skolstart
Dagar till 17 månader<3
Dagar till nästa APU-period