Avslutning

Nu har jag satt ihop min avslutnings outfit.
Inte som jag ska ha på själva avslutningen utan mer efteråt på kvällen.

Skorna har jag redan testat, samt jackan och en av klänningarna.
Har bestämt mig helt för skorna!
Jackan har jag svårt att bestämma om jag ska ha brun/beige eller svart. Men lutar mer åt det brun/beigea hållet. Om jag ska köpa någon väska och i vilken färg beror helt på jackan.
Och klänningarna har jag väldigt svårt att bestämma mig för. Men är jäkligt sugen på antingen den grå eller den rosa i nedre vänstra hörnet. Vad tycker ni?

Ska försöka dra inåt Linköping snart och köpa det som ska köpas. Har väntat på att köpa jackan i mer än en månad. Men varenda gång jag kommit dit har den varit tvärslut. Får hoppas den hunnit komma in igen till skolavslutningen! :)

Här har ni bilden.

Kommentarer

Var vänlig och lämna namn, det blir så mycket roligare att läsa då!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



DAGENS NAMN


UNIKA BESÖKARE
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

NEDRÄKNING
Dagar till Nyår
Dagar till min födelsedag
Dagar till skolstart
Dagar till 17 månader<3
Dagar till nästa APU-period